ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 075 "Маркетинг"

Студенти спеціальності 073 «Менеджмент» (ОПП Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності) НЛТУ України взяли участь у II турі Конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 075 «Маркетинг», який пройшов 11-12 квітня 2019 року в Тернопільському національному економічному університету (Кафедра міжнародних економічних відносин). Загалом на конкур було представлено 125 наукових робіт понад 140 студентів з понад 60 вищих закладів освіти з усієї України.
Студенткою групи МЗЕД-51 Христиною Воробець була представлена наукова робота на тему: «Особливості використання інструментів інтернет – маркетингу для перспективних напрямів розвитку зовнішньоекономічної діяльності ДП «Жовківське лісове господарство»» (науковий керівник доц. Кульчицька Е.А.), студенткою групи МЗЕДз-51м Марією Замроз наукова робота на тему: «Перспективи використання таргетингової реклами для налагодження експорту фіто чаїв» (науковий керівник асистент Чопик О.В.).

Дякуємо студентам та викладачам кафедри менеджменту ЗЕД за добрий рівень участі у конкурсі!

marketing ternopil

GREEN Blue Orange BACK TO TOP